,,O să te plouă pe aripi, spuneai…”

Am trăit toată săptămâna în poezie. I-am luat la rând pe Nichita şi pe Blaga, m-am răsfăţat şi cu Blandiana, Arghezi, Baudelaire, Neruda şi, fireşte, cu Eminescu. M-am gândit că, dacă ar fi să am un vis care să mă consume, acela ar fi să fiu poetă. Dar nu am visuri mari şi nici nu sunt suficient de inteligentă ca să pot să fac din lume un vers. Cu minunăţii în mine şi în minte, mi-am târât paşii printre zâmbete senine şi flori. Anul trecut, pe vremea asta, mă simţeam bătrână şi voiam să trag de timp. Încercam să mă lupt să-mi aduc trecutul în viitor. Anul ăsta, mă bucur că, parţial, am reuşit. Cu trei luni înainte de cei 20 de ani pe planetă -care, inevitabil, o să mă aducă într-o stare dificilă- încep deja să fac retrospective. Ca şi cum aş face o mare trecere. Coborârea în… ceva. Şi totuşi, azi îmi târăsc paşii printre zâmbete senine şi flori şi tot ce fac e să aştept lucruri, mai puţin cei 20 de ani. Aştept, şi mi se întâmplă cutremure şi semne de întrebare. Şi-atunci încep să creez scenarii şi mă opresc la jumătate, gândindu-mă că prea arogant din partea mea să-i dau propriului meu film un final fericit. Sau că e prea arogant să mă gândesc că îl merit. Dar da, simt că îl merit.

Să spun şi, ce? când mi-e teamă, asta m-a sfătuit, la sfârşit de săptâmână şi de poezie, unul dintre cei mai buni oameni pe care schimbarea mi i-a adus. Şi, emoţionată până departe, m-am întrebat dacă pot face asta.

4 gânduri despre &8222;,,O să te plouă pe aripi, spuneai…”&8221;

  1. Am trecut să las şi eu un mărţişor, chiar de e unul virtual şi deci nu are cum să fie la fel de reuşit cum este, spre exemplu, fie şi doar un singur ghiocel palpabil şi real. Îţi doresc să ai o primăvară frumoasă, cu zile calde, liniştite şi senine, cu flori în suflet, bucurie, spor în toate, sănătate şi lumină în privire. La mulţi ani ! de 1 Martie.

Exprimă-te!

